vrijdag 28 december 2012

Swatches: Essence Make it Golden

Ik zeg wel vaker dat ik een review heb gemaakt van een nagellakje maar het is meer een swatches niet echt de voor - en nadelen schrijf ik er niet echt in. Daarom heb ik een nieuw onderdeel Swatches.

Om toch nog een beetje in de kerststemming te blijven even een swatches van deze mooie topper van Essence. Deze bestaat al wat langer maar het blijft een mooi nagellak. Ik wilde hem toch voor jullie swatchen.


Eigenlijk was is het een normale lakje in plaatst van een glittertopper. Maar omdat je heel veel laagjes op je nagels moet om hem dekkend te maken vond ik dat zonde van de nagellak. En zo ging hij ook snel op.


Kleine goude pailetten met nog kleinere glittertjes in een goud glansje gedoopd.  Dat is dit super mooi nagellakje.


Ik heb als ondergrond Essence Red -y to go gedaan om een kerstachtig effect te maken. En 2 laagjes van Make it Golden. Een laagje was ook genoeg maar ik vond het nog niet glitterig genoeg.  Ik vind het een awesome glitterlakje! Helemaal de moeite waard. Het zal wel schuren worden om alle glitters eraf te halen.

Essence nagellakjes krijg je bij de Kruidvat voor € 1,69 maar deze is volgens mij niet meer verkrijgbaar. Zo zonden dat ze niet sommige nagellakjes gewoon in het assortiment laten.

Hoop jullie het leuk vonden heb je nog vragen laat een comment of reactie achter.

xxx Britt




Geen opmerkingen: