vrijdag 2 november 2012

Shoplog: Oktober

It's time for a new shoplog!



Ik ben weer bij de Ikea geweest daar heb ik weer een geurkaars gekocht. Dit zijn zooo lekker kaarsen. Het is een vanille geur dus helemaal perfect. Zeker als het kouder wordt een lekkere warme geur in je kamer te hebben.

Ik ben ook nog in de herfstvakantie naar luik geweest en daar ben ik gaan shoppen

In luik was ook een Primarkt en die zijn we eens goed gaan doorzoeken.


Als eerste dit T-shirt, het is een bordeaux rood T-shirt een lekker warme kleur. Dit T-shirt is een beetje doorzichtig dat zie je niet zo goed op deze foto. Er moet wel een topje onder. Het andere leuke aan dit shirt is dat hij achter iets langer is dan voor dat vind ik wel grappig. Deze koste €6,-


Deze skinny broek is een kerstboom groene kleur. Alleen op de foto komt het niet helemaal zo uit. Ik vond hem zooo stoer. En heb hem dus gekocht. Voor €13,-


En deze heel lekkere warme trui met studs!! Het is een strak model en zit super lekker.


En als laatste een ketting met veertjes. Het zal wel snel door elkaar gaan.


Ik heb ook in luik nog een paar nieuwe laarsjes gekocht van echte suede. Bij de Mano. Het voelt net als of er een hakje in zit maar je ziet het niet.

Het laatste wat ik in luik heb gekocht is. Deze tas van New Look een heel grote tas, waar ik mijn boeken van school in ga doen. Met super coole studs. Love it!!!

Als allerlaatste heb ik nog een mascara van max factor gekocht. Ik heb de Max Factor xperience volumising mascara in black. Ik heb hem voor €5,10 in plaats van €17,28. Als je hem nog wilt halen, moet je snel zijn want er is maar tijdelijk 40% korting op, hij is te koop bij de Kruidvat. En omdat ze er zelf ook nog 50% op is hij heel goedkoop geworden.



Dit was mijn shoplogje heb je nog vragen laat een comment/reactie achter.

xxx Britt

2 opmerkingen:

Bianca zei

Hoi!!Waar heb je die trui met studs gekocht? Groetjes Bianca

BrittThwNails zei

Bij de primark. Ik weet niet waar alle winkels liggen maar ik weet dat er een in luik ligt in belgiĆ«. De prijs was ongeveer €15,- Ik weet het niet meer zeker.

xxx Britt