maandag 10 december 2012

Bag& Polish: New Look tas

Ik liep gister met mijn New Look tas rond en dacht waarom maak ik niet van mijn tas een nail art. Heb ook geen idee hoe ik deze nail art moest noemen. Daarom iets nieuws bedacht om van mijn tassen een nail art te maken  Bag& Polish.



Dit is mijn inspirerende tas waar mijn nail art van vandaag is gekomen. Als je het van iets dichterbij ziet.  Zie je dat de middelste lijn dikker is, en daarom heen wat kleinere studs.


Ik zal jullie laten zien hoe ik het heb gemaakt. 


Als eerste lak ik mijn nagels in Catrice Absolutely Chinchilly. Ik heb hiervan 2 laagjes erop gedaan. 

Pak dan een top coat hoeft geen speciale top coat te zijn maar een top coat. Ik gebruik die van de Action. En pak ook  goude rhinestones , dotting tool en een klein beetje water.


Deze dotting tool is van essence. Je kunt een goedkope bij de kruidvat halen als je graag een dotting tool hiervoor wil gebruiken.


Doe een laagje top coat over je nagels. Pak dan je dotting tool dip hem even in het water en pak uit je wieltje één rhinestone. Duw hem dan op het midden van je nagel.

Probeer er een rijtje van te maken met een paar rhinestones erop.


Heb uiteindelijk op mijn pink er toch 2 rhinestones erop gedaan zag er toch wat mooier uit.

Dan tijd voor de beads! 


Dit gaat precies hetzelfde als de rhinestones. 


Wat handig is om een paar beads in het dekseltje van het doosje te doen. Anders blijven er te veel beads aan je dotting tool pakken. Zo kun je ook makkelijker een bead pakken. 

Je doet wat top coat op je nagel. Pak dan je dotting tool en dip hem in het water. Pak dan één bead uit het dekseltje.  


En aan de andere kant hetzelfde.


En nog 2 beads aan de zijkant.  En ook aan de andere kant.

Dan nog een paar dikke lagen van een top coat. Zo blijven de beads er langer op zitten.  Zeker bij beads die er gaan heel snel eraf. 


Dan heb je het af. 


Vinden jullie Bag&Polish leuk? Zouden jullie nog een willen zien? En welke tas moet ik daarvoor gebruiken? Laat een comment/reactie achter als je graag iets wil zien.  

Bye Bye Britt





Geen opmerkingen: