maandag 31 december 2012

Nail art: New Years Eve

Vanavond is het New Years Eve. Ik heb al een leuk jurkje gekocht die je binnenkort zult zien in de shoplog van december. Dan ook nog mooie sleekhakken eronder. Haren in een donut knot, wat accessories. En perfect. O wacht moet wel mijn nageltjes doen. Het wordt vuurwerk met veel glitters!


We gaan zo als gewoonlijk beginnen met een base coat. Gewoon een die je hebt maakt niet uit welke.

Lak dan alle nagels zwart.  Ik heb twee laagjes van de zwarte hema nagellak opgedaan.


Daarna it glitter time! Ik heb een laagje van Essence Hello holo is al glitterig genoeg voor deze nail art.


Zo ziet het eruit


Om het vuurwerk iets meer te laten opvalllen. Ga ik een matte top coat aanbrengen.



Tijd voor het vuurwerk. Ik heb een goudachtige kleur gebruikt. Van MNY 445


Om het vuurwerk te maken gebruik ik een kwastje van Essence. Dit kwastje zit in het designer set. 


Je kiest een hoek op je nagel. Vanuit daar maak je steeds strepen over de rest van je nagel. Doe dit bij alle nagels. Ik vond het leuk om niet steeds bij dezelfde hoeken te beginnen, maar je zou het ook allemaal hetzelfde hoeken kunnen doen. Het is wat je wilt.

Over deze nail art hoeft geen top coat. Omdat dan het matte effect weg gaat. 



Dat was de nail art, het is niet heel veel werk en toch feestelijke nagels.

Wat dragen jullie op nieuwjaar? Laat het me weten door een comment of een reactie achter te laten. 

Happy New Year! En tot volgend jaar

xxx Britt


Geen opmerkingen: