zondag 25 november 2012

Review: O.P.I Gone Gonzo

Eindelijk heb ik weer een fototoestel, mijne heb ik laten vallen. Toen zag ik alleen nog maar strepen op mijn camera. Maar nu heb ik de oude camera van mijn vader geleend, tot dat ik weer een nieuwe heb. Het enige irritant ding dat aan deze camera is, dat hij een zwart puntje ergens op de lens heeft. Dus als je je afvraagt wat het is het ligt aan de camera. Ik moet wel nog even wennen, ik weet er niet alles van er kan soms wat raars met de foto's komen.

Maar by the way ik heb het over nagels. Ik heb mooie O.P.I kleurtje. Gone Gonzo! De gekke vogel van de Muppets. Je snapt dan wel dat deze van de Muppets Colletion komt.



Dit zijn de kleurtjes van de Muppets Colletion. Ik weet niet of deze colletie er nog is.



 Hier op de bovenste foto heb ik als eerste een zilver ondergrond kleurtje gelakt. Ik heb het kleurtje van NYC gebruikt Platina Card 150.



Daarna een paar laagjes van O.P.I Gone Gonzo! En hebt deze nagels.


Het leuke aan dit lakje is dat er zilvere rondjes met het gemixte blauwe glitters. Als de blauwe kleur nog wat donkerder was, was het echt een gonzo kleur! Ondanks dit een super kleur is, blijft het heel vervelend om er af te halen. Ik heb nog steeds geen goede manier gevonden om glitterlak goed en zonder pluisjes eraf te halen. Hebben jullie een goede manier? Laat het me alsjeblieft weten.


Uiteindelijk is dit  het eind resultaat is dan dit.


Als je het kleurtje van O.P.I  graag zou willen hebben,  kun je het vinden bij de Sephora  voor €13,95. En het zilvere NYC nagellakje  krijg je bij de Kruidvat voor €2,99 volgens mij.

Geen opmerkingen: