vrijdag 21 december 2012

Nail art: Christmas Tree

All I want for Christmas it youuuu  baby. Het is al bijna kerst weer zo'n zin in. Die gezellige boom met de lichtjes erin.  Wij hebben ondertussen ook de kerstboom opgezet en versiert. En krijg al helemaal kerstgevoel. Omdat ik de kerstboom zo leuk vond heb ik hem ook gekozen om mijn nail art mee te maken.



We beginnen met een geweldig kerst rood kleurtje van Essence. Red-y to go 47. Ik lak al mijn nagels in die leuke kleur. 


Dan gaan we als eerste de kerstboom maken op de ringervinger.  De kleur van de kerstboom kleur wordt  van W.I.C Toulouse.


Om het kerstboompje te maken gebruik ik een klein penseeltje. Het penseeltje dat ik altijd gebruik. Daarmee ga ik kleine boogjes maken om en om. Zet dan aan de onderkant nog een klein streepje om daarna nog een paar laagjes te maken.


Als je dat nog een paar keer doet krijg je dit.


Als je het zo een beetje hebt, ga ik met een bruine stam maken. Daarvoor gebruik ik Catrice Dulce & Havanna 710

Zet met dat zelfde kwastje twee streepjes voor de stam.


Kleur hierna alles in. Ook de kerstboom. Laat dit even goed drogen.


En natuurlijk moet een kerstboom versieren. Je zou het kunnen doen door allemaal bolletjes op te doen. En  streepjes als slingers. Maar ik ga met een speciaal nagellakje doen. Essence Circus Confetti 02


Dit doe je over het  groene gedeelte van de kerstboom.  En ook nog natuurlijk een piek op de top. Ik gebruik een goude van deze sterretjes. Doe wat top coat om de top van de kerstboom en plak er meteen een sterretje op.


En dan heb je de kerstboom.



Voor de rest van de nagels gaan we schuine lijntjes maken. Het wordt dan een soort zuurstok. Dat doen we door te stempelen. Ik gebruik het imageplate van Essence. We stempelen met het sjaboontje rechts boven.



Dat gaan we mooi stempelen zorg er wel voor dat ze allemaal dezelfde richting op zijn gestempeld.

Als laatste nog een goede top coat aanbrengen zeker op het kerstboompje. Dat sterretje moet goed vast zitten. Anders ben je hem zo kwijt.

Dan heb je dit mooie resultaat.


Hebben jullie nog een verzoek voor een kerst nail art??? Laat een comment of reactie achter.

xxx Britt




Geen opmerkingen: