zaterdag 1 december 2012

Shoplog: November

Het is weer een maandje om het wordt weer tijd voor kerst sneeuw en gezelligheid. Maar weer even terug naar November. Laat jullie weer zien wat ik deze maand heb gekocht.

 Als eerste dit kwastje van Gosh ze lagen bij de Kruidvat voor €2,50 en normaal kosten ze €10,-  Dit is eigenlijk een concealer kwastje maar ik ga het geruiken om een de goede vorm te geven aan mijn oogenschaduw.


Ik ben weer deze maand naar de Primark geweest. Daar heb ik een paar dingen gekocht.

Als eerste heb ik weer een tas. Met awesome studs erop. Ik weet het alweer een tas en ga echt geen tassen meer kopen ik heb er nu echt te veel. Maar het is zo leuk!


Verder heb ik ook nog een bordeaux rode broek gekocht. Eerst waren er geen in mijn maat en daarna vond ik er nog één. Was helemaal blij! Ik wilde heel graag een!



Bij de H&M een kobalt blauwe kriebeltrui gekocht. Echt een knuffeltrui!! Lekker zacht.


Dit was het weer een klein shoplogje met lekker winterse spulletjes. Heb je nog vragen laat een reactie of comment achter. 

Have a nice day xxxx Britt

2 opmerkingen:

Anoniem zei

die tas moet ik hebben !!!

BrittThwNails zei

Moet je snel zijn bij de primark is snel alles weg! xxx Britt