zondag 2 december 2012

Nail art: Sinterklaas

Het avond je is gekomen het avondje van sinterklaas...  Is weer bijna zover pakkjesavond weer gezellig bij je familie en cadeautjes openmaken. Daarbij hoort natuurlijk sinterklaas nail art.


Let's begin. als eerste een base coat 


Doe dan erna je je ringvinger twee laagjes van een nude kleurje lakken. De andere nagels een rode french mainure.


De nagellakjes die ik heb gebruik zijn Catrice Bloody Mary To Go 060


  En nog een nude kleurtje Essence van de Nude Glam collectie Toffee to Go 05


Nu pak je een sponsje en doe daar witte nagellak op. Spons dan op je ringvinger op de tip van je nagel.


Dit wordt je baard van sinterklaas.


Nu heb je dit. Dan gaan we nu verder met de mijter van sinterklaas.


We zetten met hetzelfde rode nagellakje een streepje. Dan kleuren we dat vakje helemaal in met rood.


We laten het even drogen en gaan weer terug naar de baard. In de baard teken is met een klein kwastje een mondje. 


En natuurlijk moeten er ook nog ogen op. Ik pak mijn dotting tool. Een middel maatje en maak kleine zwartje oogjes.


Dan nog het gele kruisje op de mijter. Ik heb dit niet met het kwastje gedaan maar ook met de dotting tool. 


Op de andere nagels zet ik nog streepjes met de dotting tool. En dan een top coat


Als laatste pak je nog een wattenstaafje gedipt in nagellakremover. Maak dan de randjes langs je nagels schoon. Waar nog wat nagellak zit.


Dit is dan uiteindelijk het resultaat. 

Laat me weten wat jullie voor sinterklaas hebben gekregen of wat jullie sinterklaas nail art is? 

xxx Britt







Geen opmerkingen: