donderdag 5 juli 2012

Shoplogje van Juli (deel 1)

Vandaag ben ik gaan winkelen met mam was heel gezellig behalve dan dat ik erna naar de ortho moest :s. Ik ga  jullie laten zien wat ik heb gekocht.


Om te beginnen heb ik weer een cracksetje gehaald deze keer in de crackel roze. Dat vond ik wel heel cool! Heb hem ook mee genomen omdat en vorige setje me heel goed bevallen was. En nu in het roze, zo leuk!


 Verder al voor volgend jaar al mijn schriften,mappen gehaald. Daar kan ik vooruit mee. Maar ik zeg het je ze komen allemaal vol.


Verder ook nieuwe scheermesjes. Heb ze daar ook nog nooit gehaald bij de Action maar dacht voor 1,- 8 mesjes probeer maar eens.


Sale Sale!! Ik heb twee dingetjes in de sale gehaald bij de H&M. Onder andere deze short. Ik heb alleen maar spijkbroekjes. En deze zwarte was er voor 5,-.

En dit jurkje heel schattig. Voor een 10,-. Ik wil heel graag nog een paar nieuwe jurkjes. Heb er bijna geen.

Ik had nog een heel leuk colorblocking  jurkje gezien in de sale bij de V&D hij was niet in mijn maat :( echt heel jammer. Ik vind wel weer een nieuwe jurkje (I hoop).

Dat was het voor dit shoplogje hoop you like it. En heb je iets te vragen laat een reactie/comment achter. En heb jij nog iets gekocht?? Vind ik heel leuk om te zien. :) Kan het me laten zien op twitter.

Doeiii xxx Britt

Geen opmerkingen: