woensdag 18 juli 2012

Shoplog: Vakantiespullen

Ga binnenkort op vakantie en heb nu mijn laatste vakantie spullen gekocht. Dat laat ik jullie even laten zien.


Als eerste deze Lipstain van NYC. Dit is een lipstick die in je lippen trek en je zo niet merk dat je iets op je lippen hebt zitten. Dat is ideaal voor de zomer dan voelt het iets luchtiger dan je normaal lipstick erop doet. Het geeft ook niet af en is waterproof. Hij heet Persisent Pink 490.



En natuurlijk lekker lezen in de vakantie daarom 2 tijdschriften. De Girlzz!


En lekker dikke boeken ik heb Confessions of a shopaholic en twilight eclips.


Dit zijn Hand& Bodylotion in de geur van mango. Ik vind hem heel lekker ruiken het is echt mango met aloe vera. Ik heb ze van mijn tante die in florida is geweest meegenomen. Ik ken het merk Key West niet maar ik vind ze lekker ruiken.

Dat was het al verder nog vragen laat een comment/reactie achter.

xxx Britt

Geen opmerkingen: