dinsdag 17 juli 2012

Shoplog: nagellak

Ook weer even kort een klein shoplogje van nagellakjes.

Ik heb bij kruidvat van Essence van de 2 voor 2,- gebruik gemaakt. Ik heb van de nieuwe collectie van
Essence de Ready for Boarding.



Ik heb een base coat gekocht met een witte ondertoon wel fijn, dan komen de kleuren die je erover heen doet er beter uit.

Het tweede lakje is een mooie roze kleur hij heet 01 sending you kisses

En alweer het laatste nagellakje heb ik gekregen van een vriendin die op vakantie is geweest en heeft me een Kiko nagellakje meegenomen.



In het flesje ziet het er wel heel anders uit dan in het echt. In het echt is hij blauwer en in het flesje heeft het iets paarsig erin.  Op de foto zie je het niet helemaal.Maar ik maak er anders nog een review over.

Dat was het weer wat vinden jullie fijner korte shoplogs of een hele lange??

xxx Britt

Geen opmerkingen: