zondag 8 juli 2012

Review: Body Splash

Het is zomer en heel warm dan kun je wel wat verkoeling gebruiken. Daarom hou ik van body splash.

Een body splash is kort door de bocht gezegd gewoon water dat je op je spreet. Alleen hier zit een lekker geurtje aan. Het zit tussen eu de toilet en de aftershave in, als in geuren.



Merk: H&M ( Beauty)

Prijs: Ik heb hem in de sale gekocht voor 1,-. Maar normaal krijg je de body solash voor 3,95. Ik wacht zelf altijd in de winter dan zijn ze vaak in de uitverkoop en gebruik ze in de zomer.

Voordelen: Natuurlijk is het echt lekker verfrissend. Zeker in de zomer met het benauwde weer. Het is een lekker grote bus met 200 ml. Er zitten ook glittertjes in, maar die zie je niet als je spuit anders lijk je wel een disco bol.



Nadelen: Deze body splash ruikt een beetje naar een wc-verfrisser. Ik heb de geur van Pear & Basil. Toch vind ik het wel lekker.  Maar ieder jaar hebben ze andere geuren. Verder ga ik snel door de bus heen. Het spuiten is soms niet zo fijn, het druppelt en dan spuit het normaal.

Conclusie: Ik vind het de moeite waard ondanks hij druppelt en is lekker fris en zeker voor de zomer.

Dat was het heb je nog vragen laat een reactie/comment achter. Of op twitter (@BrittThwNails)

Britt

Geen opmerkingen: