vrijdag 6 juli 2012

Battle: Eyeliners

Heei allemaal,

Vandaag een Battle tussen eyeliners. Het gaat hier om over Max Eyes Eyeliner, Catrice Eyeliner pen en Essence Gel Eyeliner 02 London Baby.






Max Eyes Eyeliner


Merk: Max Eyes

Prijs: 0,69

Voordelen: Het grootste voordeel is toch dat hij heel goedkoop is voor een eyeliner. Er zit ook meer in dan de andere hierin zit 6,5 ml. Deze is ook heel zwart.Ook zit er een kwastje aan waarmee je een heel dun lijntje maken.



Nadelen: Deze eyeliner blijft er niet heel lang op zitten. Dat is wel jammer je moet hem heel snel weer bijwerken en zeker op warme dagen. Als dat niet was wat het een perfecte eyeliner.



Catrice Eyeliner Pen 010 Black






Merk: Catrice


Prijs: 1,99


Voordelen: Deze eyeliner is heel handig om mee te nemen op vakantie. Je hebt er geen kwastje voor nodig. Er zit een er een aan vast.








Nadelen: Het is niet echt zwart en ik maak er ook niet echt een fijn lijntje mee. Ik vind het niet zo fijn werken. En gaat er vrij snel af zeker in de zomer.



Essence Gel Eyeliner 020 London Baby








Merk: Essence 


Prijs: 2,99


Voordelen: Het is een gel eyeliner daar doe je lang mee en kun je goed uitvegen. Ik vind deze eyeliner ook een mooiere kleur hebben dan de andere hij is donker bruin dat maakt net iets minder hard. Dit vind ik een fijne eyeliner die ik ook heel vaak gebruik. Ook is deze eyeliner waterproof deze blijft goed zitten ook in de zomer.




Nadelen: Bij een gel eyeliner moet je altijd een apart kwastje erbij kopen. Ik gebruik daarvoor van Catrice eyeliner kwastje.Met het kwastje kun je niet altijd heel recht lijntje trekken.Deze eyeliner kan ik niet zo goed meenemen op vakantie zeker naar een warm land, dan denk ik dat hij vloeibaarder wordt dan kan ik hem niet meer echt gebruiken. .




Conclusie: Ik vind dat de Catrice eyeliner echt al afvalt. Doordat ik het niet fijn vind om te gebruiken en niet goed dekt. De andere zijn wel goed alleen de van Essence blijft er langer op en de andere is zwart en blijft er minder langer op zitten. Ik zelf ga voor die van Essence.

Dat was het dan weer heb je wat te vragen laat een reactie/comment achter.

xxx Britt

P.S Welke vind jij het beste??

Geen opmerkingen: