woensdag 4 juli 2012

Shoplog Action

Heeiii allemaal,

Ik ben vandaag naar de action geweest en heb een paar beauty spulletjes meegenomen. Ik heb dit gekocht omdat ik een keer nagellak heb geprobeerd en die werkte goed. En nu dacht ik dat de andere spulletjes ook goed waren. En omdat het zo goedkoop was dacht neem wat mee.


Voor te beginnen heb ik een setje je nagellak gekocht voor 1,39 en ze doen het goed. 3 nagellakjes voor 1,39 vind ik geen geld. Dit setje is een crackel setje.

  1. De zwarte is gewoon een zwart nagellakje.
  2. Daarna kun je de turquoise lakje erover heen doen en dan krijg je een crack erin.
  3. De laatste is gewoon een top coat erover.
Zal het nog wel een keer voor doen.


Ook heb ik deze eyeliner gekocht voor 0,69 heb je een zwarte eyeliner. Met een fijn kwastje eraan.



Ook heb ik dit Smokey Eyes setje gekocht voor 1,59. Met een macascara, oogpotlood met slijper als dop en een klein palletje oogenschaduw. Normaal heb je hier echt niet deze spullen voor is heel goedkoop. De kwaliteit van deze spullen zijn ook best wel goed. 

Dat was mijn action shoplog de rest wat ik daar gekocht. Over de spullen ga ik nog wel eens een review over.

Doeiii xxx Britt




Geen opmerkingen: