dinsdag 27 augustus 2013

Shoplog Juli

Ik heb deze maand leuke spulletjes gekocht en dat wilde ik jullie laten zien. Ook zitten hier de inkoopjes van mijn vakantie laten zien.



Als eerste heb ik nog een hoesje besteld en het is een pinguïn zo schattig. Zeker die handjes aan de zijkant too cute! Ik had hem besteld en toen kwam ik ze overal op vakantie tegen. :( Maar wel duurder! Ik heb een goede deal gemaakt :)



Ik heb ook veel op vakantie geshopt. We zijn een beetje rondgetrokken door Frankrijk en Italië.  Als eerste een nagellakje van Kiko. Dit is een speciaal nagellakje deze wordt zandig en korrelig als hij opdroogt. Je merkt het ook al aan de structuur van het nagellakje.



Ook kwam ik een €1,- winkeltje. Een winkel waar alles wat daar ligt €1,- kost.
En daar heb ik deze ketting gekocht met een uiltje. Er lag daarvan alles van make-up tot theedoeken.



Ik heb deze schoentjes gekocht in Florence. Waar heel veel leer te koop is. Ik heb hier leren ballerina's gekocht. Ik vind vooral het strikje heel leuk. Ik heb ze in het donkerblauw gekocht. De kleur ervan is zwart met een tintje blauw. Ik vond het net iets leuker en liefiger dan zwart. Deze schoenen vind je bij Lolita Milano.




Ik heb deze super awesome jurkje op een Italiaans marktje gekocht. De verkoopster zei' Dit is een echte neppe Louis Vuittion jurkje'. Haha nou dat was de moeite waard. Ik vond het blokjes patroon gewoon heel leuk. Net een finish vlag bij autoracen. Hahaha. Ik heb er een riempje bijgekregen anders zit er totaal geen vorm in. Dat vond ik dan wat minder.




Verder heb ik dit shirt gekocht. Een vrouw die haar lippen glosst. Ik dacht eerste dat ze aan het roken was. Ik vond het echt een shirtje voor mij. Hihi. Het shirt komt van Plaza Italia.


Ik kwam ook nog in een winkel waar ze deze spuitmondjes hebben met een spuitzak. Ik had altijd wel spuitmondjes en een zak maar ze paste nooit in elkaar. Nu heb ik 5 spuitmondjes met zak. Bij elkaar. Ideaal!




Als laatste wat ik op vakantie heb gekocht zijn deze schoenen bij de H&M. Deze schoenen zijn niet speciaal je kunt ze gewoon in het vaste assortiment vinden. Ook in Nederland. Ik heb ze wel altijd heel leuk gevonden. Alleen heb ze op vakantie gekocht. 


Ik heb bij de H&M in de sale nog deze broek gekocht. Het is gewoon een zwarte broek met een klein tintje glans. Verder is het gewoon een normale broek. 


Als laatste heb ik een stempelsetje van action gekregen. Ik vroeg of mijn moeder het setje met de caviar balletjes wilde meenemen. Alleen ze had het stempel setje meegenomen. Nou ja weer iets om mee te nemen. 




Dit waren de aankoopjes hihi ben heel erg blij mee. Hebben jullie nog een bijzondere aankoop gedaan? Laat het me weten in een comment/reactie of op twitter @BrittThwNails.

xxx Britt

Geen opmerkingen: