woensdag 21 augustus 2013

Shoplog: Birthday

Happy Birthday me!! Ik was op 28 Mei 15 geworden. Ik had mijn cadeautjes in een aparte shoplog gezet omdat ik in mei het te lang vond worden. Ook heb ik nog mijn eigen feestje met vriendinnen pas later gehouden. Een beetje veel later nu pas in Augustus. Haha. Dus kon ik het niet meteen online zetten. Let get started.


Ik kreeg van mijn ouders een pakketje van High Tea,  bak spulletjes en een kaart van London. Waar ik zo graag heen wil! Ik kon dus volgend schooljaar erheen. Alleen ik heb voor Praag gekozen. Logica maar iedereen ging naar Praag en ik ga natuurlijk mee voor de gezelligheid. Ik moet er zowiezo heen ik heb de kaart moet hem wel gaan gebruiken hea. Hihi


Van mijn broer kreeg ik een H&M bon. Die nu alweer is op is. Hihi. Die komen in de volgende shoplogs voor wat ik heb gekocht maar ben er wel blij mee.


Daarnaast kreeg ik op mijn eigen verjaardag van een lieve vriendin al een cadeautje! Met een nagellakje van Miss Sporty en heerijke chocolaatjes nomnom

Van een andere vriendin kreeg ik een dagje naar de Efteling! Was ook helemaal verrast. Super gezellig en een leuk bedacht cadeautje. Het was heel gezellig :)


Ik kreeg ook een ketting waarbij je de bolletjes wisselen om te matchen met je outfit. Er waren nog andere kleuren. Ik hen blauw groen en een witte.


Ik ken iemand en die reist veel. En meestal gaan ze rond de tijd dat ik jarig ben. Ik vind het dan leuk om iets uit dat land te krijgen. Hij heeft deze oorbellen uit Australiƫ meegenomen. En steun ik de mensen daar ook.


Als laatste heb ik deze super leuke oorbellen gekregen! Ik vind ze echt geweldig leuk! Met uiltjes. Heel leuk. 



Dat waren mijn verjaardag cadeautjes. Ik vind ze heel erg leuk! Bedankt allemaal xxx 

Xxx Britt

Geen opmerkingen: