dinsdag 6 augustus 2013

Outfit of the Day: Tropical Fruit

Pfff... het is warm in Nederland en ook nog benauwd. Ik heb een frisse outfit bedacht dat ik graag jullie wilde laten zien. Vandaag is het voor het eerst dat ik een Outfit of the Day artikel schrijf. Ik denk dat jullie deze artikeltjes al vaak genoeg op andere sites hebben gezien. Ik zelf vond het leuk om ook af en toe een leuke outfit te posten. Zeker omdat dit niet alleen een nagel blog is, maar waar ik me wel meer op focus iets anders vond ik ook wel leuk.

Ik heb besloten om een vrolijke zomerse outfit te maken. Ik heb een super leuk blouseje ervoor gebruik waar ik zoo van hou!! Mijn zonnebril is eigenlijk ook veel te groot. Ik vond hem wel leuk. Hahaha. Niet te lang ophouden anders ben je een pandabeer hihi.

Vinden jullie zo'n Outfit of the Day leuk? Let me know via een comment  of op twitter @BrittThwNails

Thank you xxx Britt



Waar ik deze outfit vandaan heb is:

H&M: mijn blousje, mijn zwarte broekje en de zonnebril
New Yorker: witte ballarina's



 Ik heb mijn blousje in mijn broek te stopt en dan een beetje eruit getrokken dat het een beetje bloust (om het zo maar even te zeggen)






Geen opmerkingen: