donderdag 5 september 2013

Nail art: Black&White

Ik had zin om weer een leuk nail art te maken. En nu Black&White helemaal in de mode is, is het ook wel leuk om er een leuke nail art bij te maken.



Ik begin met een base coat en lak daarna om en om mijn nagels wit en zwart. Laat ze goed drogen.


Ik weet ook niet waarom maar ik ben begonnen met mijn middelvinger. Daar ga ik verticale streepjes op maken. Dat doe  ik met striping tape. Ik leg de tape in reepjes op mijn nagel. Nadat ze er goed op liggen doe ik er een laagje zwarte nagellak erover. Laat het al een beetje drogen en trek de striping tape er voorzichtig af. Als je per ongeluk wat wit van de onderkant heb meegetrokken (daarom moet je de ondergrond goed laten drogen) dan kun je met een kwastje het wat bijwerken.


Voor mijn ringvinger ga ik gouden beats balletjes erop zetten. Ik maak gebruik van mijn dotting tool. Ik doe wat balletjes in de deksel van het potje en doe over mijn nagel een laagje top coat . Dan dip ik mijn dotting tool in wat water en dan pak ik mijn balletjes gemakkelijker op. Dan leg je ze op je nagel hoe jij dat wilt.


Op mijn duim doe ik een randje om heen maken. Ik weet niet hoe dat heet maar het heeft een speciale naam. Ik gebruik hiervoor een kwastje. En ga er op een schetsend manier om het randje heen maken. 


Voor mijn pink en wijsvinger ga ik stempelen. Ik ga op mijn pink zwarte blokjes stempelen. Die hier op het plaatje het eerste imageplatelinks boven. En de wijsvinger doen we de rechtste imageplate links boven stempelen. Ik gebruik alleen het grootste bloemetje. Die ik dan een paar keer erop heb gestemeld.


Daarna een top coat over je design en een paar laagjes top coat over je ringvinger. Of ja de nagel met de beats balletjes. Dan blijven de balletjes nog steviger zitten dat wel nodig is.


Dit was mijn nail art ik hoop dat jullie het leuk vonden. Heb jullie nog een idee voor mijn volgende nail art? Of iets wat jullie graag willen zien? Laat het me weten door een comment of een tweet te sturen naar @BrittThwNails. 

Xxx Britt


2 opmerkingen:

Anoniem zei

hey
wil je een artikel maken over hoe je verzorgde en lange nagels krijgt
xx

BrittThwNails zei

Ja is goed zal ik doen.

xxx Britt