maandag 29 oktober 2012

What's in my Bag: Louis Vuitton

Vandaag ga ik jullie laten zien wat in mijn Louis Vuitton tas zit. Iemand vroeg me dat en dacht waarom niet. Ik neem hem meestal mee als ik ga shoppen! Hij is een beetje te klein voor naar school.

Om te beginnen dit is mijn tas het is een kleintje maar zoo lief.


Het eerste wat erin zit is natuurlijk mijn beurs mijn colourblocking beurs. Die ik ook op vakantie heb gekocht.


Ook heb ik altijd mijn mobiel bij mijn ik heb een BlackBerry


Een flesje water kom ik ook nog tegen.


Wat ik wel altijd mee neem is mijn brillendoosje met mijn bril en mijn lensen doosje. En mijn brillendoosje is net een klein handtasje echt lief!


Dat neem ik mee omdat ik af en toe last krijg van mijn lensen dan kan ik teminste mijn bril op doen.


Een lipsmacker die naar vanille smaak en heerlijk ruikt. Ik hou van deze lipsmacker.


                                       En natuurlijk wat lekker kauwgoms voor onderweg.


Als laatste neem ik bij mijn Louis Vuitton tas altijd mijn hengsel mee. Als ik er genoeg van krijg om het aan mijn arm te hangen.


Nu zit mijn tasje al prop vol. Het was ook geen grote tas. Maar wel helemaal de moeite waard.

Hoop dat jullie het leuk vonden om het te zien willen jullie nog een what's in my bag  of heb je vragen, opmerkingen laat een reactie/comment achter.

xxx Britt

1 opmerking:

Anoniem zei

zo leuk dat je het gedaan heb ik vroeg het en je dee het gelijk super lief van je
ga zo door
xx
diana