woensdag 3 oktober 2012

Shoplog: September

Heeiii allemaal, weet tijd voor een shoplog. Hij is van deze maand niet heel erg groot, maar wel met al leuke winterspulletjes.

Als eerste heb ik deze 2 nagellakjes van W.I.C. Die ik heb gekregen.


De linkse is van de Dutch colletie hij heet Utreg 173 en der rechter komt uit de France colletie en dat is Toulouse 171.


Bij de Kruidvat was 1+1 gratis op alle eau de toillette. Daar heb ik deze 2 geurtjes van Essence gekocht

Like a day in a candy shop:
Deze geur is zoet een snoeperig, ik wil heel graag Prada Candy maar omdat die best duur is dacht ik deze is mischien ook wel lekker snoeperig en zoet maar Prada Camdy is veel lekkerder.

Like a trip to new york: Deze heb ik erbij gekocht er waren geen testers dus heb er maar een uitgekozen. Het is een soort sinaasappel geur nu vindt ik dat best lekker maar niet zo lekker om hem opnieuw te kopen


Yeahh!! Time for winter Shopping! Voor te beginnen heb ik deze tunnelsjaal/col  waar ik nu al helemaal verliefd op ben. Bij de Hema gekocht. Ze zijn lekker warm en in leuke kleuren.  Je heb ze in blauw die ik heb in het donkergroen, okergeel en volgens mij waren ze dat.


Hier even hoe je het omdoet weet je mischien ook wat het is. Waarom ze het nou naar rechts naar links hebben getekend snap ik ook niet.


Lekkere warme voetjes in de winter kan ook geen kwaad. Daarop heb ik heerlijke pantoffels gekocht.Deze zijn ook van de Hema Ik had ze vorig jaar ook maar ze waren te klein. Dus heb ik ze opnieuw ze lopen lekker en ze zijn niet zwaar.


Wat is nou winter zonder een warm geurige bodybutter?? Dat weet ik ook niet daarom heb ik er een. Van The Body Shop natuurlijk. Het is de geur van de paranoot. Nu ik had geroken was ik verkouden maar wat ik rook was wel lekker. Precies weet ik nog niet wat ik vind maar maakt niet veel uit. Because i love bodybutters.

Bij de V&D was prijzencircus en ik ben bij de vip avond geweest. Waar alles een dag eerder begint en zo ook de 3 voor 10,- actie van de Sephora daar heb ik ook maar meteen gebruik van gemaakt. Het is er wel super super druk je komt er bijna niet langs. Niet normaal gewoon. Maar dit is wat ik heb bemachtigt zal maar zeggen.


 Als eerste een vloeibare eyeliner in 01 Noir Black heel simpel een zwarte eyeliner met een kwastje eraan.


Dan dit palletje met 2 ogenschaduws het is een mooie zilvere en een grijze die mooi in de arcadeboog zal staan. Je kon ook losse ogenschaduws kopen maar nu heb je er 2 voor 1. Dit palletje heet Shiny Silver N°07.


En ook nog een oogpotlood. Een bruine kleur omdat het iets zachter is dan zwart, zwart is vaker heel hard en met een donkere bruine kleur  is het is rustiger. Dit is 03 Brun Perfect.

Dat was mijn Shoplog van deze maand. Heb je nog vragen laat een comment/reactie achter.

xxx Britt

Geen opmerkingen: