woensdag 31 oktober 2012

Review: Max Nails Top Coat Transparent

Vandaag heb ik een review gemaakt over Max Nails Transparent. Ik gebruik hem al een tijdje omdat ik deze eerst wil opmaken en daarna aan die van O.P.I wilde beginnen.

Merk: Max Nails

Prijs: €1,39 Ik heb deze top coat in een cracklesetje gekocht bij de Action.  Met een normaal zwart nagellakje een turquoise crackle lakje en deze top coat. Je kunt deze top coat ook los kopen daarvan weet ik niet de prijs.




Voordelen: de prijs kwaliteit verhouding is deze top coat echt goed. Mijn nagellak blijft 4/5 dagen helemaal scheurloos op mijn nagels. Hij geeft een mooie glans af en blijft er goed opzitten.


Nadelen: Ik vind hem wel wat waterig waardoor hij langer moet drogen. Je moet wel even wachten. Het andere minpuntje vind ik dat je er snel te veel op je kwastje doet, daardoor doen niet heel lang met zo'n top coat. En nog langer moet wachten tot dat hij droog is.



Conclusie: Ik vind het een zeer  goede top coat en helemaal omdat hij ook zo goedkoop is. Alleen hij gaat snel op. Maar omdat het niet zo'n dure top coat is maakt dat niet heel veel uit.

Dit is wat ik vond van deze top coat. Heb jij een andere mening of hebt je vragen laat een comment/reactie achter.

xxx Britt

Geen opmerkingen: