donderdag 18 oktober 2012

Review: Kiko 335

Het begint al donkerder te worden en is dus ook tijd voor donkere nagellak kleuren daarom heb ik deze blauwe nagellak op.



Dit nagellakje krijg je helaas niet precies dezelfde kleur dan wat erin het flesje zit. Dan kun je maar laagjes erop doen hoeveel je ook wilt maar het heeft totaal geen zin, want na iedere slag of stoot heb je een deuk in je nagels. Daar heb ik iets op gevonden. Je kun de ondergrond wit maken zo komt de kleur er beter uit.



Ik heb er wel nog 3 laagjes van het blauwe lakje op gedaan om het zo intense kleur blauw te maken.
Het is echt een spijkerbroekkleur, kijk maar hieronder maar dit is mijn broek naast mijn nagels. Ik heb al veel complimentjes gekregen over deze kleur nagellak.



Dit nagellakje kost €1,50 bij een Kiko winkel. 

Dat was het dan weer heb je nog vragen laat een comment/reactie achter. 
xxx Britt

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuke blog
ik ga je blog nu als het lukt elke dag bekijken
wil je aub een what's in my bag doen van je louis vuitton ben erg benieuwd
xxxdiana

BrittThwNails zei

Ja ik ga een what's in by bag voor jouw doen leuk dat je mijn site leuk vind xxx Britt