zaterdag 27 oktober 2012

Review: Catrice Iron Mermaiden

Het is koud echt herfst weer en zou zelfs gaan sneeuwen of vriezen. Daarom dacht ik mooie  metallic kleurtjes. Vandaag over Catrice Iron Mermaiden nummertje 490. Dit is een van de kleurtjes die ik van mijn vriendin heb gekregen.



Deze nagellak is een multicolour nagellak het heeft een paarse/groene en een beetje goude gloed. Het ligt eraan hoe het licht erop schijnt, dan heb je paarse nagellak en dan groene nagellak. En dat is namelijk het coole aan deze nagellak.


Heb geprobeerd om de paarsige gloed te fotograferen.Op de foto zie je niet helemaal hoe het echt op je nagels is. Een min puntje van dit nagellakje is dat je veel laagjes moet lakken. Omdat anders nog je nagels erdoor heen ziet . Op de foto heb ik 4 laagjes erop gedaan.



 In het flesje zijn de kleuren wat beter te zien. Kort om het is een bijzonder nagellakje omdat er verschillende kleurtjes in een is. Ik vind hem de moeite waard.

Ik weet niet of hij nog te koop is ik heb hem gekregen, maar als hij er nog is kun je hem bij de Kruidvat voor €2,79. En anders kan je nog altijd kijken op internet. 

Heb je nog vragen laat een comment/reactie achter en anders op twitter (@BrittThwNails)

xxx Britt

1 opmerking:

Anoniem zei

zo mooi ik ga zeker kijken goeie review
xx