zaterdag 21 september 2013

Shoplog Augustus

Today is het shopog time! Heb deze maand een paar leuke dingetjes gekocht. Ik heb deze maand niet extreem veel gekocht. Maar wel een paar grote dingen. So let's started.




Dit is iets wat ik nog nooit eerder gekocht. Een rokje. Heel mensen zullen denken Britt noo! Ik heb vroeg toen ik kleiner was wel rokjes gedragen maar daarna vond ik het verschrikkelijk. Nu vind die high waisted rokjes geweldig leuk. Je kunt nu van ieder shirt een jurkje maken :). Daarom heb ik helemaal verliefd op mijn rokje. Ik heb hem gekocht bij de H&M. En ze hebben hem in nog heel veel kleuren.


Ik liep laatst ( nou nu wel een tijdje geleden) de New Yorker binnen en er was sale. Ik vond Peace shirts die ik in 2 kleuren gekocht. Ze waren voor €2,- per stuk. En zaten super chill.



Ook heb ik voor €2,- hempjes gekocht.  Ik heb ze gekocht omdat ik met topjes een jurkje kon maken met mijn rokje. Een leuke ketting er op met oorbellen of een armbandje en je bent klaar! Zo leuk.


En ook in het groen. Maar dat was meer voor de handigheid dat ik hemdjes heb ik heb er niet heel veel en ik sport hier graag in.



Ik heb in de vakantie gezorgt dat ik een fastoenlijke opberg plaats heb voor mijn nagellak en make-up en douche spulletjes. En ook een plaats voor mijn om te 'nagellakken'.

 Het bureau komt van de Ikea en ben er helemaal verliefd op. Ik heb om de spiegel roosjes gehangen. Het hoorde er gewoon omheen vond ik. Daarnaast heb ik 2 nachtkastjes van de kringloop gekocht. Die heb ik op elkaar gestapeld en roze geverfd. Ook heb ik bij de kringloop een leuk sfeerlampje gekocht. Die ik er helemaal er bij vond passen het is een beetje een  brocante lampje. Ik vind dat zo ontzettend leuk. Ik mis alleen een nog een stoel. Die komt nog wel.


Dit was het weer. Heb deze maand niet heel veel gekocht maar wel een paar grote dingen. En ben er heel blij mee.

Hebben jullie nog leuke aankoopjes gedaan? Laat het me weten in een comment of op twitter @BrittThwNails

xxx Britt

Geen opmerkingen: