zaterdag 14 september 2013

Outfit of the day: Classical Cool

Het was onverwacht weer lekker weer in Nederland en gelukkig is de zomer nog niet voorbij. (alleen toen ik foto's ging maken was de zon weer weg --')Ik dacht meteen ik haal mijn rokje te voorschijn. Ik heb een klassiek met een snuffje modern gemixt tot een leuke outfit, Classical Cool. Ik heb hem naar school gedragen. Ik raad wel aan om hier een shortje onder te dragen. Zeker als je moet fietsen kan hij wel eens een stukje omhoog vliegen. Of als je irritante jongens op school hebt die hem omhoog trekken.

(alleen nu regent het weer zo raar)



H&M: klassieke rokje
New Yorker: het peace shirt, de groene tas
Schoenenreus: de zwarte ballarina's
Etos: de bloemetjes clutch





Ik laat mijn shirt een beetje blousen in mijn rokje.








2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey! Ik vind jouw blog echt zoooo cool. Echt een leuke outfit!!! Ga zo door en stop niet. I love it!

xxxjes Je grootste fan

BrittThwNails zei

Oooh dankje vind ik echt heel lief van je xxx Britt