dinsdag 30 april 2013

Nail art: Konningsdag

We hebben op dit moment lang moeten wachten dat Koningin Beatrix gaat aftreden. Is toch een speciaal moment in de geschiedenis van Nederland. En Prins Willem Alexander gaat haar plaats overnemen ik wilde deze keer een speciale nail art maken met het thema Koningsdag. Je hebt in een korte tijd een leuke nail art voor Koningsdag.




Als eerste begin je natuurlijk met een base coat, en daarna lak je alle je nagels wit.


We gaan op alle nagels behalve de ringvinger een patroontje stempelen. Ik gebruik de imageplate van Essence waarvan ik het onderaan linkse patroon ga gebruiken. Ik stempel het patroontje in een oranje kleur wat dat past bij Nederland. 




We gaan op de ringvinger een Nederlandse vlag maken, ik doe dat door streepjes te pakken met striping tape. 


Vul dan het bovenste vlak met rood en het onderste vlak blauw. Laat dit eventjes drogen en trek dan het striping tape van je nagels. Pak dan even snel een wattenstaafje stop hem even in de nagellakremover en haal de nagellak eraf die ernaast is gekomen. 


Nu ziet het een beetje raar uit dat er een streep tussen de vlakken zit daarom ga ik er een zilvere glitter streep tussen zetten. Dit doe ik ook om het iets meer glamour te geven.


Ik ga deze streep zetten met de striper van Essence more than silver (10). Pas bij deze striper op dat de nagellak snel van het kwastje glijdt.

Als laatste doe je een top coat over een je nail art design. Dan ben je klaar.



Dit was mijn Koningsdag nail art. Hoe hebben jullie Koningsdag geviert? Of hebben jullie nog een leuke nail art gemaakt? Laat het me weten via een comment of via Twitter (@BrittThwNails)

xxx Britt

Geen opmerkingen: