zondag 12 mei 2013

Shoplog: April

Ik heb vandaag een hele mini shoplog ik heb deze maand bijna niks uitgegeven. :0 Dat kan bijna niet haha.



Ik ben alleen met een vriendin naar de Action geweest en heb watjes gekocht dat was hoog nodig ik had er nog maar 3. Ik vind de watjes van de action wel fijn.



En wat ik ook vond bij de Action was een BB cream ik dacht ik heb er helemaal geen let's try! Hij was ook maar €2 ,- en stelt ook niet heel veel voor. Hij heeft bijna geen dekking maar maakt mijn wel lekker zacht.



Ik heb ook nog van iemand Plus Nagellakjes gekregen.



Ik vind de nagellak niet veel soeps het stinkt ontzettend (niet naar nagellak maar gewoon hij stinkt) en moet zoveel laagjes aanbrengen voordat hij dekt. Ik vind het wel leuk dat er van de teutjes aan zitten dat je een leuk figuurtje mee kan maken. Ik ga denkelijk de nagellak eruit halen en een andere erin doen om een nail art mee te maken.



Als laatste heb ik een super koopje bij de New Yorker gekocht. Bij de sale hingen deze shirt voor €1,- hier heb ik 2 shirt van gehaald ik had al een  bordeaux rode kleur in deze shirt. Maar ik vond ze leuk en ze zitten gewoon lekker.  Ik heb een blauwe gehaald en een zwart grijzige gehaald.

Dit was het dan alweer. Ik zal de volgende keer wel wat meer hebben ik heb vakantie en weer genoeg tijd op leuke dingen te gaan shoppen. En natuurlijk ben ik in mei ook jarig!! Daar heb ik wel  veel zin in. En ik moet nog leuke zomer spulletjes gaan shoppen!!

Fijne vakantie en veel shop plezier

xxx Britt

2 opmerkingen:

Anoniem zei

je moet die andere bb creame van de action proberen die is 1,50 en werkt wel prima voor mij
xx die plus nagellaken wil ik ook alleen er is geen plus bij mij in de beurt
xxdiana

BrittThwNails zei

Ik wist niet dat de Action nog een bb cream had. Moet ik eens kijken of ze die ook bij ons hebben. Wat jammer voor je maar de nagellak zelf is niet heel goed dus veel mis je ook weer niet. xxx Britt