maandag 1 april 2013

Nail art: Easter Nails

Eindelijk is er weer een lekker lang weekend een weekend van eieren rapen en ook een weekend van een gezellig Paas ontbijt met je familie. Ik heb er een leuke paas nail art bij gemaakt met pastel tinten omdat ik ook wel erge zin in de zomer heb.



Als eerste gebruik je een base coat.  Dan lak ik alle nagels in een andere kleur.  Mijn duim lak ik in Essie Sweet Talker. Mijn wijsvinger in Miss Sporty 360 , middelvinger in Gosh Miss Minty, mijn ringvinger in Essence Wanna Be Your Sunshine en als laatste mijn pink in Catrice Apropos Apricot.

Je hoeft niet per se deze zelfde lakkjes te hebben. Je zou dit met andere kleuren kunnen doen of dezelfde kleuren van andere merken dat moet je zelf weten. Maar je moet een vinger geel houden.


Op mijn ringvinger maak ik een kuiken die uit zijn ei komt. 



Ik begin met het schetsen van het gebroken ei. Dat doe ik met een stripper of een kwastje.



Vul het ei daarna in met een dotting tool ,stripper of een kwastje in. 



Maak met een dotting tool 2 witte dots. Dit zijn de ogen van het kuiken. Als je geen dotting tool hebt kun je de achterkant van een kwast gebruiken.


Daarna maak je met een kleinere dotting tool 2 kleine pupillen. 



En natuurlijk het neusje van het kuikentje. Met een oranje nagellak en een dotting tool maak in het snaveltje. Ik gebruik Wake Up! van Essence. 


Voor de rest van de nagels maak ik paaseitje met stippjes, door met je dotting tool random stippjes te zetten. En als laatste een top coat. 

Dit is mijn Easter Nail art. Ik vind het erg vrolijk en zeker met de pasteltinten. 

Hoop dat jullie het leuk vonden heb je nog vraag laat een vraag achter in de comments of stuur me een berichtje op twitter naar @BrittThwNails.

xxx Britt

1 opmerking:

Rayaa zei

Volg me blog Rayabeautyblog.blogspot.nl