zondag 7 april 2013

Shoplog: Maart

Het is weer zover de shoplog van de maand Maart. Ik ga jullie weer laten zien wat ik deze maand bij elkaar heb geshopt. Ik heb deze maand wat meer beauty producten geshopt en ook al wat spulletjes voor de zomer.



Als eerste heb ik een lipstick gekocht van Essence. Hij heet Almost Famous. Ik vond het wel awesome om een rode lipstick te hebben. En omdat deze lipstick niet super rood is kan ik hem best gebruiken. Ik vind verpakking van Essence lipstick niet zo heel mooi. Daarin mogen ze best in verbeteren.


Ik had nog kleine beetjes nagellakremover en dacht neem maar een grote fles van 250 ml. Ik heb de fles van de Kruidvat omdat ik weer eens een nieuwe nagellakremover wilde proberen.




Neeeee!! De Sephora gaat na 1 Juni weg uit Nederland. Boewww! Nu kan ik geen O.P.I meer kopen. Natuurlijk wel online maar toch goedkoper om hem in een winkel te kopen. Maar ja het is niet anders. Het Sephora spullen zijn nu ook afgeprijsd. Alle spullen van  Sephora eigen merk zijn nu €5,- behalve de foundations zijn €7,50. Ik heb een vloeibare eyeliner gekocht omdat ik deze altijd gebruik. En als hij op is kan ik geen nieuwe kopen. Daarom heb ik een back-up gekocht in de kleur noir.

Omg! Ik heb zin in de zomer en had ook zin om al een paar zomer spulletjes geshopt. Onder andere deze zonnebril. Het lijkt een klein beetje op een nerdbril  alleen de de onderkant is de bril wat ronder en lager. Deze bril heb ik gevonden bij de H&M, in de sale voor €3,-


Ook vond ik bij de H&M een zomerjurkje. Het lijkt alsof de jurk heel breed is maar in het echt valt het wel mee. Deze is van de H&M Divided collectie die ik ook in de sale heb gevonden. Het is een super vrolijk en fris jurkje. Toen ik zag dat hij  perfect zat heb ik hem ook meteen meegenomen.  Het jurkje was €5,-.


Als laatste heb ik deze maand een cream concealer gekocht. Ik had goede reviews over deze concealer gelezen en wilde hem wel proberen. Ik heb de lichtste variant. Die heet 010 Ivory.




Dit is wat ik deze maand bijelkaar heb geshopt. Wat hebben jullie deze maand nog iets leuks geshopt? Laat het me weten in een comment of een tweet naar @BrittThwNails.

xxx Britt

Geen opmerkingen: