zaterdag 16 maart 2013

How to do: Gemakkelijk glitternagellak verwijderen?

Ik heb er altijd last van als ik glitternagellak draag. Elke keer weer. Die stomme pluisjes die aan mijn nagels blijven hangen en nooit willen de glitters er fatsoenlijk af gaan. Zo hatelijk, dit weer houdt me af en toe echt om geen glitternagellak te dragen. Maar omdat glitternagellak zo leuk is kan ik het niet, niet meer opdoen. Herken je dit probleem? Ik ga je vandaag uit leggen hoe je snel en gemakkelijk en vooral zonder veel gedoe  glitternagellak kunt verwijderen. Ik had en op Youtube gezien en dacht dit is de oplossing!

Je hebt maar een paar spulletjes nodig




  • Aluminium folie
  • 5 schijfjes watjes
  • Schaar
  • Nagellakremover 
  • Als laatste wat wel heel belangrijk is nog nagelverzorgingspullen 

Als eerste pak je je schaar. Je knipt 5 watjes door midden. Nu heb je voor iedere vinger een half watje. Verder ga je ook alvast wat aluminium folie knippen.


Gaan we beginnen. Doe in het midden van het watje wat nagellakremover erop. 


Leg het watje zo op je vinger dat de nagellakremover helemaal over de glitternagellak ligt.


Pak met je andere hand snel wat alluminium folie en wikkel hem erom heen. Wat nog uitsteekt klap je om naar onder of naar boven.


Zo ga je verder tot je alle nagels hebt bedekt met aluminium folie. Laat dit 1 minuut tot 2 minuten zitten. Trek hem dan van je vinger af. Onder tussen dat je moet wachten kun je awesome foto's maken met je leuke finger folie handen. Hahaha ik teministe.


Als je de folie van je vinger af hebt, kan het zijn dat er nog een beetje aan zit dit kun je vaak nog met je eigen nagels eraf halen. 



Ook zijn je nagels helemaal droog en kapot. Dat komt natuurlijk doordat je nagels een paar minuten in de nagellakremover heeft gelegen.Daarom moeten je nagels nog even extra goed verzorgt worden. Als je wilt weten hoe ik mijn nagels verzorg klik je even op deze link. Nagelverzorging



Ik vind dit een veel fijnere manier om je glitternagellak eraf te halen. Je moet dan wel echt even je nagels goed verzorgen. Wat vinden jullie van deze manier van glitternagellak verwijderen? Of weten jullie een betere manier? Laat het me weten in een comment of twitter (@BrittThwNails)

xxx Britt

2 opmerkingen:

diana zei

ik volg je al heel lang
wil je eens een winactie doen !!!
xx nog een shopaholic

BrittThwNails zei

Dat wil ik best een keertje doen, maar ik doen als ik wat meer volgers heb. Ik wacht daar nog eventjes mee.

xxx Britt