maandag 28 januari 2013

Nail art: Engelse Vlag

Iets wat al een tijd veel ziet is de Engelse vlag. Ik vond het dan ook een leuk idee om de vlag op mijn nagels te maken. Het is niet heel moeilijk om het te maken en wilde het graag aan jullie laten zien.


Als eerst beginnen we natuurlijk zoals gewoonlijk met een base coat.


Dan lak ik mijn nagels in deze kleur van Miss Sporty 320. Het kan ook met een ander nagellakje in een andere kleur blauw. 


Maak met een striper of een kwastje gedipt in witte nagellak. En maak een + 'je. 


Maak met dezelfde striper of kwastje een X'je. Nu is het een soort sterretje.

Nu gaan we precies hetzelfde doen met de rode nagellak. Dan maken een rode X'je. Maar wel zo dat je een wit randje ziet. Anders heb je een soort rood sterretje dat is nou net dat we niet willen hebben.


En je raad het a,  nu nog een +'je met rode nagellak.


Dan nog een goede top coat en het blijft het sowieso een week zitten.

Ik hoop dat jullie deze nail art leuk vonden. Hebben jullie nog iets wat je graag zou zien? Laat het me weten in een comment.

xxx Britt




Geen opmerkingen: