zondag 13 januari 2013

Nail art: Paris Nails

Ik ben in de kerstvakantie naar Parijs geweest. Het was ontzettend leuk! Na alles wat ik heb gezien vind ik toch de Eiffeltoren het leukste. Ik heb in Parijs deze nagels gedragen. Ik wilde ze graag aan jullie laten zien hoe ik deze heb gemaakt.


Het wordt een eiffeltoren met bloesem. 


Lak je nagels een laagje wit. Dit doe ik dat de kleur die ik hierna overheen doe er beter uit komt. 


Daarna een dik laagje van kiko 210. Een licht roze kleur. Deze kleur dekt niet zo goed. Heel veel verschil zul je niet zien als je dit nagellakje erover heen doet. Maar het geeft net dat beetje roze dat het perfect is voor deze nail art.


Nu gaan we op elke nagel een zwart eiffeltorentje stempelen. Deze imageplate is van Essence style it up!


Als laatste gaan we nog de bloesem stempelen.


Met dit kleurtje van Essence ga ik de bloesem stempelen. Sending you kisses van Essence.


Ik ga dan van dit imageplate ga ik de middelste van de onderste rij stempelen. Ik ga hem er niet helemaal er op stempelen maar alleen aan de zij kanten van de eiffeltoren.

Als laatste nog wel een top coat erover heen doen. Zo blijft je design er langer op zitten.


Dit is dan uiteindelijk het resultaat.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Heb jij nog een leuke Parijs nail art? Laat het me weten door een comment of reactie achter te laten.

xxx Britt

Geen opmerkingen: