maandag 4 februari 2013

Shoplog: Januari

Ooh ik dacht het is al bijna februari en dacht in moet weer een shoplog maken. Ondanks ik het heel druk heb. Heb ik toch een paar dingetjes gekocht.

Ik ben een weekend in Parijs geweest. Ik heb een paar dingetjes gekocht.


Als eerst deze awesome ring!!! Een macaron ik vond dit schattige ringetje in een super lief winkeltje ik weet niet precies hoe het winkeltje heet. Maar het winkeltje lag in de Marais.


Eigenlijk is dit alweer het laatste ding dat ik in Parijs heb gekocht.  We hebben in Parijs helemaal niet geshopt we zijn meer naar de dingen geweest zoals het Louvre. Dit T-shirt heb ik in de Stradivarius gekocht.  Ik vond het wel leuk omdat er een Amerikaanse vlag opstond.

Ik kwam ook nog even in de New Yorker daar ik even bij wat sale spulletjes gekeken. Daar vond ik deze dingen.

Dit zijn gewoon makkelijke shirts om te hebben. Er staat niks op en je kunt ze makkelijk te combineren. Ik heb hem in het groen gekocht. Een beetje donker groen.

Dit is de andere in het blauw. Omdat ik ze welke makkelijk om er nog een te hebben heb ik hem nog een in het blauw gekocht.


Deze vond ik heel schattig met het strikje aan het borstzakje.


Toen ik deze zag moest ik meteen denken aan indianen. Maar het zijn allemaal driehoekjes die op rare manieren bij elkaar staan.  Ik vond het wel heel erg leuk. Al een leuk zomershirtje.


Ik vond ook nog een lekkere trui. Hij zit een beetje lossjes maar wel lekker warm. De kleur lijkt op de foto een beetje blauw maar eigenlijk is hij donker grijs. Ik heb de laatste tijd iets met grijs. 


Als laatste van deze shoplog is dit topje. Het is altijd handig om een topje te hebben. Dit topje heeft meer een roze tint erin. Dat zie je niet op de foto. 


Dit is wat ik deze week bij elkaar heb geshopt. Hebben jullie nog iets speciaals geshopt? Laat het me weten via een comment. 

xxx Britt

Geen opmerkingen: