woensdag 16 januari 2013

Swatches: Catrice Make Me Smile

Toen ik dit lakje zag moest ik hem gewoon hebben. Hij was zoo mooi. Hij is een beetje goud met een zilver erdoor heen. Hij heet Make me Smile! Ja dit nagellakje maakt me ook heel blij!



Het kwastje is fijn om mee te werken. Al na 2  strepen naast elkaar heb je je hele nagel gelakt.  hele nagel  Ik heb 2 laagje op mijn nagels gezet. 

Dit nagellakje komt van de NEONaturals Collectie. Die nu  in de winkels liggen. Deze is natuurlijk ultimate natural. Ik vind het een leuke collectie. Dat komt doordat de tegenstelling het zo leuk maakt. En dat is heel leuk om te commineren.





Hij leek op het eerste blik op een nagellakje dat ik al heel graag wilde. O.P.I Designer the Better van the Muppets collectie. Die helaas niet meer te krijgen is. Dit is dan een goede vervanger.


 Maar toen ging ik hem eens beter ging bekijken. Bleek toch wat anders te zijn. In die van O.P.I zit nog rode glittertjes erdoor heen. En volgens mij is is de Catrice Make me smile toch wat meer zilver.


Ik ben heel blij met het lakje het is een beetje chic. Ik zou nog altijd wat rode glittertjes erin kunnen doen en dan lijkt hij toch nog een beetje op die van O.P.I. 

Dit nagellakje krijg je bij de Kruidvat of Trekpleister voor €2,79. 

Wat vinden jullie van dit nagellakje? Laat me een comment of reactie achter. 

xxx Britt 

Geen opmerkingen: