zaterdag 1 september 2012

Shoplog: Augustus

Nog naast de vakantie wat ik heb gekocht


Bij essence hebben ze een nieuw assortiment daar heb ik deze twee topper van. Een crack nagellak een paarse glitter crack 06 crack me! pearly pink. De andere is een glow in de dark nagellak. Je moet deze topper boven je normale nagellak en dan zou het glow in de dark zijn.


Ook dit jurkje van de New Yorker. Ik vond het een gala of chic avond.


En deze schoenen een paar colorblocking shoes :) Bij de New Yorker.


Eindelijk ook sleehakken zo cool een diep paarse kleur ook voor chice avonden.


Deze eyeliner vond ik bij de action maar nu met een kwastje dacht voor een 0,98 cent heb je niet eens een kwastje en ook nog een gel eyeliner.


Ook heb nog een tas ja ja ik ben tassen verslaafd. Het is ook nog dezelfde in een andere kleur. Maar bij de New Yorker voor 4,95


Dat was het verder hoop dat jullie het leuk vonden.

Doei Britt

Geen opmerkingen: