donderdag 30 augustus 2012

Nail art: Cherry Berry

Ik dacht toch om maar eens een vrolijke nail art te maken. Daarom kersjes super schattig, en niet moeilijk om te maken.



Start with a base coat dat verzorgd dat je nagels niet verkleuren.


Dan lak je nagels wit.



Pak dan je dotting tool de witte tool (de rechter) daarmee maak je allemaal kleine rode bolletjes.


Ik gebruik daarvoor het lakje van Catrice Bloody mary to go 060

Je zet gewoon wat random 2 rode bolletjs naast elkaar


Dan maak je met een groene kleur de steeltjes.Ik gebruik die van Catrice de oude versie van Sold out forever 240.

Om de steeltjes te maken gebruik ik de gele dotting tool (de linker op foto).


En als laatste een top coat. Ik gebruik bijvoorbeeld Max Nails Transparent

Dan heb je dit


Niet zo moeilijk hea. Heb je nog vragen laat een comment/reactie achter.

xxx Britt

Geen opmerkingen: