vrijdag 7 september 2012

Shoplog: Lieve Vriendin

Nou het is de begin van de maand en nu al een shoplog? Dat hebben jullie te danken aan mijn lieve vriendin. Ik heb heel veel spulletjes van haar gekregen. Daarom een speciaale shoplog.

Ten eerste super veel nagellak gekregen.

n

Ik ga er even snel doorheen wat ik allemaal heb gekregen.



  1. H&M Nail Polish heeft geen naam of nummer 
  2. Catrice: I scream peach! 170
  3. Catrice: Welcome too Roosywood 780
  4. Catrice: Snow Motion 470
  5. Easy Paris: 118
  1. Essence: Let's Get Lost! 55
  2. Catrice: Fred Said Red 690
  3. Catrice: Iron Mermaiden 490
  4. Catrice: Frosting Top Coat ( een matte top coat)
  5. Catrice: Pris Matic Effects Top Coat (een soort paarsige glans)
  1. Catrice: Walk On Air C02 ( limit edition)
  2. Essence: Kings Of Mints 03 (You Rock colletion limit edition)
  3. Catrice: Return Of Space Cowboys C05 (Million Styles Effect Top Coat)
  4. Sephora: Lime Cocktail
  1. Essence: Nail art Magnetics: Miracle Shine 01
  2. Catrice: I Sea You! 250
  3. Trind: Top Coat 
  4. Catrice: Have An Ice Day C08 ( Million Styles Effect Top Coat)
  1. Catrice: Dulce & Havanna 710
  2. Miss Sporty: Crack me up ( geen naam of nummer)
  3. Catrice: Be My Millionare 300
  4. Essence: On Your Gracile Tiptoe 03 ( Ballarina Backstage limit edition)
  1. Essence: On Your Gracile Tiptoe 03 ( Ballerina Backstage limit edition)
  2. Essence: Gold Old Buffy 01 ( Vampire's Love limit edition)
  3. Essence Night In Vegas 08 (Nail art Special Effect! Topper)
  4. Dada: Sun Worshipper 162
  1. Catrice: Sweets For My Sweets 160
  2. Essence: Grand-Plié In Black 05  ( Ballerina Backstage limit edition)
  3. Essence: Red-Y To Go 47
  4. Catrice: Aretha's R-E-S-P-I-N-K 850


Pfff Ik ben klaar met de nagellakjes dat waren er ff veel XD. Maar verder heb ik deze zeep gekregen. Hij ruikt echt heerlijk.Er staat op dat hij naar vanille ruikt maar ik vindt het er niet naar ruiken kan ook niet omschrijven hoe hij ruikt maar teminste heeeeel lekker.


Nu we het toch over zeep hebben ook deze handzeep gekregen. Hij ruikt veel naar aloë vera met vanille. Er zit ook een handige dop op. Het pompje zelf kun je draaien doordat hij op slot kan en niet per ongeluk iets eruit komt.

Oke toen ik dit kreeg ging het me iets te ver. Ik kreeg een M.A.C Lipstick Viva Glam V. Ik vind het echt veel te lief. 


En dit tabetje van Koh voor een Hand Bath  precies hoe en wat je moet doen weet ik ook niet echt. Moet ik nog uit zoeken.


En nog iets jaja dit is van Lush Strawberry feels forever. 


En als laatste deze Body Lotion van Clarins

Dat is alles wat ik heb gekregen echt onwijs lief xxxxx

Doei Britt

Geen opmerkingen: