woensdag 19 september 2012

Essence Glorious Aquarius

Heeii allemaal,

Heb al een tijdje niks op mijn blog gezet komt doordat ik niet veel tijd had om berichten te schrijven moet ook weer erin komen met school en zo, maar vandaag een hele mooie topper.

Het is deze van Essence Glorious Aquarius 10 van de special effect toppers. Het is een glitterlak met grove stukjes blauw en soms oranje/ bronsen  glitter  het doet me ook denken aan de zee een of andere manier maar dat komt zeker ook door de ondergrond.



Ik heb voor de ondergrond een lakje van Catrice gebruikt  I sea you! 250 Dat een groene zee kleur is daar. Die ik in mijn vorige shoplog heb gekregen.


Ook zitten er nog kleine holografische glittertjes in. Ik heb er 2 laagjes op mijn nagels gedaan. En het is super mooi als je het in de zon ziet.






Dit was het weer. Heb je nog vragen laat een comment achter.

xxx Britt

De prijs van Essence Glorious Aquarius is €1,89 en van Catrice  zijn €2,79 maar ik  weet niet zeker of je deze nog kunt kopen ze komen van een oudere collectie. Je krijgt deze merken bij de Kruidvat.

Wat vind jij van deze topper?

Geen opmerkingen: