vrijdag 24 augustus 2012

Nail art: Spike Nails

Eigenlijk wilde ik iets anders maken maar uiteindelijk waren daar de spike nails. Het is best simpel om te maken. Ik ga eindelijk iets met mijn beads doen.


Je start met een base coat. Maakt niet uit welke je pakt.


Als ondergrond gebruik ik een mint groene kleur. Ik gebruik die van Rimmel London Peppermint 500.



Ik werk met dunne laagjes omdat het dan sneller droog is en zo zeker weet dat je geen versuifingen krijgt. Je moet wel meer laagjes aan brengen. Maar dat is dan sneller klaar dan dikke laagjes. En deze nagellak had er maar 2 nodig. Dus een goed dekkende nagellak.


Dan is het tijd voor de beats ik gebruik een licht groene kleur.



Voor de beats op te doen gebruik ik een bokkepootje(nee geen koekje XD) die maak ik dan een beetje vochtig en ga in de beats.


 Doe ze er dan op, de top coat eronder zorgt ervoor dat de beats erop blijven plakken. Als je ze precies hetzelfde wilt hebben doe, je ze een voor een erop.


Doe dan heel veel lagen top coat erop anders blijft het niet plakken of blijft het er niet zo lang zitten. Ik gebruik gewoon van de Action. Maar maakt niet uit welke top coat je gebruikt.


Dat was het easy right? Heb je zelf ook een beats design gemaakt? Laat een reactie/comment achter.

Britt







Geen opmerkingen: