zaterdag 30 juni 2012

Shoplog Juni

Heeeiii,

Ik zou niet meer shoplogs in een maand maar ik heb alleen maar 1 of 2 producten in een keer gekocht om dan meteen een shoplog te maken dus dacht ik kan ik beter gewoon een shoplog juni maken. 


Ik begin met dit O.P.I lakje. Dit nagellakje heb ik van een lieve vriendin gekregen. Nog voor mijn verjaardag. Het lakje heet Got a date to-knight! Het is een mooi baby roze kleur vind hem echt geweldig. 

Verder heb ik ook nagellwielen besteld. Hier op ga ik al mijn nagellak swatches zo weet  ik wat ik heb en hoef je niet altijd alle nagellak te pakken als je je nagels wilt lakken.


Deze maand ook wat kleding gekocht. Zo onderandere dit zomerse t-shirt. Het is eigenlijk een topje waar aan de bovenkant en onderkant een soort net aan vast gemaakt. Het is lekker luchtig.


Ook heb ik dit jurkje gekocht. Bij de new yorker voor een 10,- . Het is een jurkje /lang t-shirt maar vind het heel leuk met die riem. Het is iets te kort voor een jurkje maar je kunt het geen t-shirt noemen.



Ik ben ook nog even naar action geweest voor wat lijm daar is me wat aan de handen blijven plakken. Onder andere lijm maar ook wat school spullen een passer.





 Ik heb in dit jaar iets van 5 passers gehad en zijn allemaal stuk gegaan. Ze waren  van plastic daardoor zijn ze zo snel stuk gegaan. Nu bij de action voor 1,09 ene van metaal die andere waren ook een stuk duurder.



En nog een schriftje  met van die gekleurden bladzijdes erbij zo dat je ze kunt ordenen. Ik gebruik ze voor verschillende vakken voor volgend jaar.







                           Verder ook nog ballerina's gehaald. Bij de New Yorker voor 9,95


Ook nog wat dingen uit de kruidvat gehaald 


De andrélon schitterend steil dit is voor het bescherming tegen de hitte van steiltang of föhn. Heb er 2 gehaald omdat er actie was 2 voor 5,-.


Het laatste bij de Kruidvat deze oogmake-up remover. Mijn is bijna op. Eerst had ik die van Garnier. Maar wilde een andere proberen.


Ook heb ik deze geurkaars bij de Ikea gekocht in de geur tropical fruit hmmm... Deze geur blijf heel lang in je kamer hangen en hoeft niet eens lang aan te laten echt heel lekker. Er zijn nog heel veel meer geuren. Ook een wafel geur, dit lijkt me echt heel lekker.



Dit tubetje met hand cream heb ik voor de vakantie gekocht dan hoef ik niet zo'n grote pot mee te nemen. Deze is van de The Body Shop van de kerstcollectie, het is de spiced vanilla.


Als laatste heb ik tassen in geslagen er was overal sale en heb voor 15,- heb ik 2 tassen.


De eerste tas is van de H&M van 14,95 voor 7,- . Ik vind die kwastjes er aan echt heel leuk.


Het laatste ook deze tas bij de New Yorker van 19,95 voor 7,95. Het is een beetje doorzichtig en is ook van plastic gemaakt. Ik vond het wel apart. Gewoon een leuk grappig tasje.

Dat was het weer tot de volgende keer heb je iets te vragen laat een reactie achter of stuur me wat op twitter (@BrittThwNails)

Doeiii Britt

Geen opmerkingen: