zaterdag 9 juni 2012

Review: Essence Studio Nails better than gel nails french tip remover

Hallo allemaal vandaag weer tijd voor een review deze keer gaat het over de Essence french tip remover. Van de Studio nails better than gel nails lijn. Ik heb een paar keer geprobeerd en dit is wat ik vind.

Merk: Essence

Prijs : 2,50

Voordelen: Deze nagellakremover zit in een potje  waardoor je het niet op een wattje hoeft te doen om eraf te halen. Dat kun je dan makkelijk meenemen op vakantie of als je een weekend je weg bent. Ik heb hem gekocht omdat ik wilde proberen of hij goed glitternagellak eraf kon halen . En ja dat doet hij ook beter dan op een watje. Op een wattje moet je heel erg scheuren en blijft altijd van die pluisjes om de glitter hangen. Dat is dan ideaal.



Nadelen: Het eerste nadeel die ik vond was meteen al toen ik de opende. Het stinkt enorm en dan denk je dat is normaal dat het stinkt maar heel anders en veel viezer dan normale nagellakremover. Verder vind ik het nagellakremover zelf ook heel koud je wilt meteen eruit. Maar om het te gebruiken moet je toch maar doorzetten. De glitter die je eraf wilt halen gaat wel makkelijker maar ook niet het super je moet toch wel even scheuren. Nu weet ik dat het niet helemaal ervoor gemaakt is dus moet niet zo klagen. Het laatste maar ook wel een beetje logisch is dat je nagels drogen erg uit.

Het is eigenlijk bedoelt om de nep french tips die je er op moet plakken op een speciale manier eraf te halen.  Voor omdat het daarvoor is doet het wel zijn werk.

Conclusie: Ik vind dat het zijn werk doet maar het is koud en rare geur.

Dat was het maar ik denk als deze op is ga ik wel een eens een andere uit proberen.
Doeiii Britt

Geen opmerkingen: