zaterdag 16 juni 2012

Nail art: Splatter Nails


Heeii allemaal
 Dit weekend een heel druk weekend met onder andere veel klussen. Dus ik dacht dan moeten mijn nagels er ook zo uit zien. Daarom heb ik splatter nails gemaakt. I love this nails en niet zo moeilijk te maken.


Als eerst begin je moet een base coat ik gebruik daarvoor Sally Hanssen Double Duty maar ik kun elk ander base coat gebruiken.

Daarna ga je als ondergrond een witte nagellak gebruiken. Ik gebruik O.P.I  Alpine Snow


Nu is het splatter time!! Je pakt je imageplate (m21) met stempel en schaper. De imageplate en de stempel en schraper die ik gebruik heb ik van een webshop http://naildesignshop.nl/ Verder ook stempellak in de kleur rood, geel en blauw. Het hoeft niet perse stempellak te zijn je kunt ook gewone nagellak. Dat doe ik ook.




Doe nu je kleur nagellak op je imageplate met het splatter figuurtje haal het overtollige nagellak weg met de schraper.

Daarna pak je je stempel en ga je er met een rollede beweging overheen.


Dan heb je het figuurtje op je stempel.


 En ga daarna met dezelfde rollede beweging op je nagel. Het is niet erg als er wat nagellak op je huid is gekomen dat kun je erna met een wattestaafje en nagellakremover eraf halen.


Elke keer als je een figuurtje heb gemaakt moet je de imageplate weer schoon maken met een watje en nagellakremover.



Dan heb je het. Daarna kun je nog andere kleuren erbij doen. Ik kun je er nog wat kleuren bij doen. Ik heb er nog blauw en geel erbij gedaan. Ik wilde er nog groen bij doen maar dat werd op mijn pink wel erg druk.


Niet te vergeten ook nog een top coat erop doen. Dat zorgt ervoor dat je een mooie glans krijgt op je nagels en dat je nail art design er langer op blijft zitten.


Zo dan heb je het. Het is niet zo moeilijk je moet de rolbeweging wel even oefenen dan lukt het wel.
xxxx Britt

Geen opmerkingen: