maandag 25 juni 2012

Review: Essence express dry spray VS Essence express dry drops

Vandaag een battle over dry spray/drops. Wel tegen hetzelfde merk maar verschillende types van gebruik.




De express spray/drops is voor het sneller droge van de nagellak als je bijvoorbeeld niet veel tijd hebt of ongeduldig bent. Zo ben je sneller klaar met je nagels. Het is niet duur en best handig zeker om eens te proberen. 





Merk: Essence


Prijs: 1,99


Voordelen:  Met deze doe je langer omdat maar een druppeltje nodig hebt om je nagel te drogen. Zo bespaar je ook veel.


Nadelen: Het is soms een beetje onhandig om met een tuppetje te werken bijvoorbeeld in de trein of op reis als je niks te doen hebt. Maar ook heeft het langer nodig om er in te trekken zal maar zeggen. Het laatste  nadeel is dat hier in 8 ml zit en de andere zit meer in.
                                                    







Merk: Essence

Prijs: 1,99


Voordelen:  Het verschil in gebruik is deze handiger om bijvoorbeeld mee op vakantie te nemen. Dat komt omdat je gewoon hoeft te sprayen over je nagels en zo ook sneller op droogt. Verder zit in deze meer ml dan in de dry drops. Hierin zit 50 ml dus je hebt meer voor hetzelfde geld.

Nadelen: Ik zei net dat je het spray over je nagels daardoor raakt het wel sneller op. Het verbruikt meer dan de dry drops. Je moet natuurlijk wel even wachten tot het droog is. Maar wel sneller dan bij de dry drops.


Conclusie: Ik kan moeilijk zeggen die ik beter vind. Voorbeeld hier met de spray gebruik je veel maar zit veel in en in de dry drops zit weinig in maar je gebruikt niet veel. Verder is het gewoon kijken wat handiger is  voor jezelf.

Dit was de battle heb je nog vragen of vindt je iets wat ik beter kan doen laat hieronder een reactie achter. Volg me ook op twitter (@BrittThwNails) kun je met me kletsen of ook vragen stellen.

Doeiiixxxx  Britt

Geen opmerkingen: