woensdag 2 mei 2012

Shoplog April

                        Het is weer mei dus wordt het tijd voor de maandelijkse shoplog.




Als eerste heb ik leuke cupecake bakjes gekocht. Hierin doe ik wattestaafjes en wattjes. Bij de Action voor 0,90 per stuk. Super schattig en heel handig.



En een Foundation Brush van Teeez door deze kwast kun je het goed uitwerken en zo lijkt het meer echt. Zelf heb ik verder nog niet zo'n kwast gevonden die een beetje betaalbaar is. Voor 7,50 heb je deze kwast bij de DA.

Verder ben ik nog naar Duitsland geweest gaan shoppen daar heb ik dit nagellakje van Essie gekocht het is Mint Candy Apple 99 een mooie lichte mint kleur. Echt helemaal verslaafd aan. Ik koop mijn Essie nagellakjes ze bij de DM in Duitsland voor 8 euro. Echt heel mooi.



Ook heb ik dit nagelakje gekocht in Duitsland. Deze vond ik in de Douglas voor 2 euro en ik zoek allemaal neon kleurtjes. Dit is Flomar No14  Ik ken het merk zelf niet maar je moet zowiezo 2 laagjes erop doen. Op de foto's is de nagellak minder fel dan hij in het echt is.


Ik heb op marktplaats voor 2,50 + mesje en gratis verzending 10 fimo canes gekocht. Maar ik heb er al een review over geschreven. Als je er meer over wilt weten kun je de vorige review lezen.

Daarna ben ik een weekend naar Amesfoort geweest toen was ook meteen 1+1 gratis op alle make-up bij de Kruidvat. Daar heb ik ook een paar spulletjes gekocht.



Dit is eigenlijk een nagellakremover voor de gelnagel lijn van Essence maar heb gehoord dat ook goed glitter en glitternagellak er af kunt halen. Je doet je vinger in het potje en draait erin zo scheur je het eraf. Het werkt wel een beetje maar het is zo koud als je je vinger er in doet. Je wilt je vinger er niet lang er in houden. Dus ben er niet helemaal weg van. Maar voor 2,50 vond ik het wel waard om te proberen.


Ook nog een glitternagellakje van Essence Gold Fever 94


En nog een nagellakje van Essence maar deze is van de Nude Glam colletie Toffee to go 05 deze twee lakjes kosten 1,29 per stuk


En het laatste van de 1+1 actie de Essence Nail art express dry drops. Dat zorg er voor dat je natte nagellak sneller droog is. Je doet er een druppel te op en dan zou het sneller droog moeten zijn. Ik moet het nog gaan proberen. Voor 2 euro heb je dit.

 

Verder in Amesfoort heb ik deze zonnebril gekocht in de uitverkoop voor 1 euro.


Het laatste ding in Amesfoort is dit T-shirt  voor 15 euro  het is zo'n shirt dat je een kant van het de mouwen naar onder gezakt is weet niet hoe dat heet.


Een andere keer heb ik een glasvijl gekocht. Ik wilde er al een tijdje proberen alleen ik vond er geen die een beetje betaalbaar is. Deze heb ik gekocht voor 1,80 bij de Kruidvat.


Dit nagellakje is van de Essence Fruity colletie ze hebben geen naam of nummer wel raar want meestal hebben ze dat wel.

Ik heb op internet ook nog met een vriendin op een webshop vanalles gekocht. Daar krijg je nail art spullen heel goedkoop. Op http://www.naildesignshop.nl/

 

Als eerste dit stempelsetje voor te stempelen op je nagels. Het lijkt het op het setje van Konad en Konad is waar het stempelen vandaan komt en het beste. Dus ik dacht aaahhh voor 3,50 een stempel en een schraper. Normaal kost een stempel alleen al 8 euro of zo. Maar tot nu toe vind ik het tegen vallen ik vind het wel moeilijker dan die ik heb van Essence. Maar dit product is niet meer verkrijgbaar.


Ik heb ook een nail art kwastje gekocht  #0 dat is de kleinste en ik vind hem heel fijn kunt mooie figuurtjes maken ermee. Voor 2 euro.

 

Ook een imageplates dit is nummer m21


Dit zijn beads ik heb een goude en een licht groene gekocht. De lichtgroene dacht ik dat zilver was maar het is echt lichtgroen op de foto lijkt het ook zilver maar is het niet. Maar beads zijn kleine balletjes die je op je nagels kunt plakken en leuke patroontjes kunt maken. Per potje is het 1 euro


'
Verder ook daar french tips ik gebruik ze zelf niet om op de pakken op mijn nagels maar om er nail art designs te maken. Voor 500 stuks betaal je 7,50.


Ik kreeg nagellijm voor de beads en de tips. Voor de beads zijn ze nodig om beter te blijfen zitten.



Dazzlings heb ik gratis gekregen bij de bestelling.


Dit kreeg ik er ook bij maar ik heb geen idee wat het is.Er staat bij dat het sjablonen. Weet jullie het als je het weet laat als je blieft een reactie achter. Dat was het laatst van de webshop.


Verder ook nog deze broek dit is een iets lichter mintgroene broek ik zocht daar al heel lang naar maar uiteindelijk gevonden in de G-star outlet.



Ook heb ik bij de The Body Shop outlet deze body butter gekocht voor 5 euro. Deze body butter komt uit de kerst colletie. Er staat op dat hij naar gember ruikt maar ik vind hem naar kaneel ruiken dus erg leuk voor in de winter.


 
Ik heb op de Koninigenmarkt gestaan en dan wordt  je inkopen  door het oranjefonds betaalt daarna hebben de spullen verdeelt. Dit heb ik gekregen.



Ik heb een crack setje gekregen met onder andere Max Nails Top Coat Transparent.




En deze Max Nails Color Coat Silver als gewoon nagellakje




En als laatste de Max Nails Crackle Top Coat Purple








En als laatste Max Nails Long Lasting Broadway Blue






Dat was de Shoplog ik hoop dat jullie het leuk vonden. See you next time xxxx

Britt

Geen opmerkingen: