zondag 13 mei 2012

Nail art: Colorblocking

Heeii allemaal,

Vandaag een nail art een colorblocking nail art. Ik heb deze nail art nagemaakt van powderxxxpuff Ik vond ze gewoon zo vrolijk.


                                       Het is super easy om te maken let's started.



Ik begin als gewoonlijk met een base coat. Ik gebruik Sally Hanssen Double Duty. Deze base en top coat werkt best goed alleen soms verkleurt je nagels weleens geel dus als deze op is koop ik hem niet opnieuw.Mijne begint ook al wat dik te worden dus weten jullie nog een fijne base coat en top coat?



Daarna lak ik om en om een andere kleur ik gebruik  daarvoor O.P.I No room for the blues en een random fuchsia lakje die ik van mijn moeder heb gekregen. Volgens mij is die van de action. Die fuchsia is een beetje waterachtig dus droog niet zo goed. Normaal zijn de lakkjes van de Action wel goed. Je kunt ook andere kleuren gebruiken.

Daarna doe je een french manicure met dezelfde kleuren. Dus je doet op de blauwe nagel de tip fuchsia. De nagel met de kleur fuchsia doe je dan blauw.

Als laatste nog een top coat. Dat zorgt ervoor dat je nail art er langer opblijft zitten en het geeft een mooi glansje. Ik gebruik dezelfde als de base coat.
                                        Dan heb je je  Colorblocking nail art.


Enjoy!! xxx Britt

Geen opmerkingen: