maandag 21 mei 2012

De O.P.I colleties

Heeyy allemaal,
 De vorige keer heb ik een review geschreven over een opi lakkje. Maar vandaag wil ik het over de colleties hebben die nu in de winkel liggen of in de winkel komen.




Ik begin met The Muppets collectie. Volgens mij hebben ze in nederland de collectie langer laten staan omdat toen de film in nederland kwam. Want de Nicki Minaj collectie is er ook al een tijdje. Maar anyway deze colletie is heel mooi met veel glitterlakken. En de namen zijn echt heel leuk als je de muppets kent en hun uitspraken ken.

            Designer de better en al die glitterlakken zijn echt mijn favorieten omg! zo mooi.


                                           Hier heb je de swatchs van de Muppets collectie.
De bovenste zijn een beetje onduidelijk maar de namen zijn Animal-istic, Gettin' Miss Piggy With it!, Divine Swine.



 Ik denk niet dat deze nog in de winkel te koop is laat ik hem toch even zien.
in dit mini setje zit:

Wocka wocka!
Excuse Moi!
Desginer de Better!
Warm&Fozzie

Op het moment is er nog een paar colleties . Die nu ook in de winkel liggen maar dan in het vaste asortiment. Dat zijn de Holland Colletie en New york city Ballet Colletie.




Dit is de Holland Colletie ik vind echt heel leuk maar ze hebben een paar ongeveer dezelfde kleuren dat vind ik wel jammer. Dus zelf vind ik dat er iets meer verschillende kleuren kon hebben. En natuurlijk zit er een oranje kleur bij dit is echt oranje.




Mijn favorieten zijn:  I don't give a Rotterdam!,  Thanks a windmillion, Kiss me on my Tulips( dat vind ik echt de leukste naam uit de collectie),Did you ear about van Gogh?


Dit is het mini setje daar in zit:

I have a Herring Problem
Red lights ahead ...where?
Kiss me on my tulips
Pedal faster Suzi

Ondanks deze collectie al een tijdje is heb ik dit setje nog zien liggen. Dus wil je hem moet je wel snel zijn!

De volgende collectie is New York City Ballet collectie. Deze collectie zit veel rustige/nude kleurtjes en een glitternagellakje.








Ik vind ze wel mooi maar ik denk dat ze niet heel goed dekken dat heb je met zo'n kleurtjes. Maar meestal dek O.P.I wel goed soms ook in 1 laagje.




In dit mini setje zit:

My Pointe Exactly
Don't Touch My Tutu!
Care to Danse?
Pirouette My Whistle


 Deze collecties zijn op het moment in de winkels.


Alvast een nieuwtje deze zomer komt een nieuwe collectie uit The Amazing Spider-man collectie.


Deze collectie heeft weer een Shatter. Een donkergroen lijkt wel een beetje zwart.



                                                             In dit mini setje zit:

                                                                Into the Night
                                                          Number one nemesis
                                                          Just spotted the lizard
                                                             You web or mine?

Ik zelf vind dat ook de mooiste kleuren. In het mini- setje. Mischien haal ik hem ook.

Dat waren de collectie van het moment. Hoop you like it.
Doeii xxx

Geen opmerkingen: