zondag 6 mei 2012

Review: Gosh nagellakjes

Vandaag een review van Gosh nagelakjes. Zelf koop ik nooit van Gosh spullen maar ik vond deze lakkjes zo mooi dat ik ze mee moest nemen. Er was 1+1 op alle nagels bij de Kruidvat.


Product: Nagellak kleuren Miss Minty 597, Blue Balloon 605, Bubblegum 598


Wat ik vind: Ik vind ze echt een mooie nagellakjes. En in twee laagjes dekken ze goed .En hebben een fijne kwast. Ik vind Miss Minty op Essie Mint Candy Apple lijken. maar deze is iets lichter. Op deze foto lijkt hij iets meer blauw maar is echt groen.




 
Bubblegum is gewoon te schattige kleur als hij iets lichter is het een baby meisjes kleur maar dit is echt een bubblegum kleur.

Blue Balloon is niet donkerblauw en ook niet lichtblauw maar nog steeds super mooi love this colours.





Prijs: voor 6,99 heb je een lakkje per stuk



Conclusie: ze zijn gewoon heel mooi.



Geen opmerkingen: