zondag 18 november 2012

Review: W.I.C Toulouse 171

Ik begin al helemaal in de kerst stemming te komen van kerst en dit nagellakje laat me daar helemaal aan denken. Dit kleurtje is Toulouse van W.I.C. Dit is het lakje dat ik in de van Shoplog September heb gekregen.



Toen ik dit nagellakje kreeg dacht ik meteen 'Wat een super cool kerst nagellakje en dat is het ook. Dit geweldige kerstlakje komt van de Frankrijk Colletion van W.I.C. Dit je hieronder ziet.


Dit nagellakje dekt ik één laagje en er zitten ook hele mooie groene glittertjes in. in het donker zie je de glitters beter. Dit is een foto in het licht.


En zo 's avonds deze kleur is dan veel mooier en ook meer kerstachtig 


in vergelijking van andere glitter nagellakjes gaat deze heel makkelijk eraf. Gewoon met een wattje en nagellakremover. Zonder pluisjes aan je nagels blijven hangen. Helemaal niet! En ik denk als je een extra shine top coat over aan brengt dat het helemaal een geweldig glitternagellakje is.

Ik weet welke kleur mijn nagels hebben met kerst. W.I.C  is te koop bij de Douglas voor € 6.95 

dat was het weer heb je nog vragen laat een comment achter?
xxx Britt

3 opmerkingen:

Anoniem zei

zo mooi die moet ik hebben wil je nagel tutoril maken voor kerst
xx

BrittThwNails zei

Natuurlijk wil ik dat voor je doen!
xxx Britt

Anoniem zei

dankjewel
xxxdiana