zondag 11 november 2012

Review: Essence Matt Top Coat

Ik was aan het kijken in mijn nail art bakje, waar mijn oog viel op een zilvere dop. Ik dacht oh ja die heb ik ook nog. Daarom een review over de Essence Matt Top Coat. Dit is iets dat ik snel vergeet, ondanks het hele leuke effecten mee maken. Ik ga jullie vandaag ook een paar designs laten zien, en er een review over schrijven.

Merk: Essence

Prijs: €1,79 een lekker zacht prijsje.

Voordelen: Het is gewoon super gaaf om je nagellak mat te maken. Het wordt vrijwel meteen mat, en hoeft niet lang te wachten tot dat het droog is. En natuurlijk heel goedkoop. Verder heeft het niet iets speciaals als andere matt top coats. 

                                                                             
Nadelen: Omdat het niet een echt top coat is om te beschermen gaat het snel van je nagels eraf. Ook als je het een week of langer draagt, zie je het verschil steeds minder worden tussen  matte en  gewone nagellak .

Conclusie: Ik vind het een redelijke matt top coat alleen het blijft niet heel lang mat. 

Ik heb deze top coat al een tijdje, en ze hebben de verpakking wel al veranderd. 


Nu ga ik jullie een paar nail art ermee te maken. Als eerste een french mainure. Heel makkelijk te maken.





Je lakt je nagels in een kleur die je mooi vindt. Ga er dan met een matt top coat overheen. En als laatste maak je met dezelfde kleur nagellak een french mainure. Let op deze keer doe je er geen top coat over het design. Dat maakt alles weer glanzend, dat verpest het effect weer. Het kleurtje dat ik heb gebruik is Catrice Welcome to Roosywood 780 waar ik de vorige keer een review heb over geschreven.



Het andere design is met zigzag streepjes. Ik heb met dezelfde nagellak streepjes gemaakt Dit heb ik gedaan met een dun nail art kwastje. Je zet om en om streepjes. Natuurlijk ook bij deze gebruik je geen top coat zo verpest je het design.

Het kleurtje nagellak is Aretha's R-E-S-P-I-N-K 850 een heel lief kleurtje.

Dat waren mijn ideetjes met een matt top coat. Hebben jullie nog een leuk idee met een matt top coat? Of heb je nog vragen?  Zou het graag willen weten. Laat een comment/reactie achter.

veel plezier xxx Britt

Geen opmerkingen: