zaterdag 23 november 2013

Review: Essence Fly Firefly Fly Glow in the Night Top Coat

Ik kwam bij het Essence schap met allemaal nieuwe producten met onder andere de Glow in the Night top coat. Ik was meteen aan het denken aan de vorige Glow in the Dark Top Coat van Essence dat me toen erg tegen viel. Ik heb hem toch meegenomen. Ik dacht er staat zelfs fluorecent op, misschien werkt deze wel. Ben heel benieuwd of deze werkt of niet. Ik laat jullie zien hoe het eruit ziet en wat ik er van vind. 








Merk: Essence

Prijs: €1,79





Voordelen: Ja hoor deze Glow in the Dark top coat werkt wel. Ben ik wel heel blij mee, dat deze het wel doet. Anders was het helemaal waste of my money. Hij geeft licht en ook vel ook. Ik vind het wel cool, als ik in bed lig helemaal donker en dan lijkt het net als of er losse nagels door de kamer vliegen. Super awesome! Ik heb als ondergrond 2 laagjes Easy Peasy Lemon Squeezy van Catrice gedaan. Om het effect helemaal te creëren. Dat blijkt achteraf niet veel uit te maken. Hij gloeit gewoon groen van zich zelf.




Nadelen: Toch vind ik dat deze top coat niet helemaal perfect is. Dat komt ook dat ik misschien een te hoge verwachting had. Ik vind dat de zo'n glow in the dark top coat gewoon moet licht geven in het donker en niet dat je met je nagels een 1 uur boven een lamp hangt en dan een paar minuten coole lichtgevende nagels hebt. Ook gaat hij vrijwel snel minder licht geven, (nou ja dat merk ik vooral op de foto's dat ze minder snel licht geven) dus eigenlijk moet je een lampje meenemen naar de discotheek om je nagels bij te schijnen voor de hele avond. Die bovenste foto is een paar seconden na deze hierboven genomen. Het is wel zo hoe langer je de nagels onder de lamp of licht houdt hoe langer en feller je nagels blijven schijnen. Deze foto hieronder heb ik mijn nagels 6 minuten onder de lamp gehouden en de andere foto's 2 à 3 minuten en je merkt echt veel verschil.



Conclusie: Ik vind hem echt heel cool dat hij het ook doet. Ik vind het alleen jammer dat je je nagels de hele tijd moet bij schijnen met een lamp om ze te laten schijnen.  Ik weet wel dat dit zo hoort, maar het is gemakkelijker als je hem laad je hem in 1 keer op en dan kun je de hele nacht ermee vooruit.


Ik hoop dat jullie iets aan mijn review hebben gehad. Gaan jullie hem wel of niet kopen? Laat het me weten in een comment.

xxx Britt

Geen opmerkingen: